
Dlaczego warto u was kupować ?
Jesteśmy firmą działającą w branży już od kilku lat i sfinalizowaliśmy kilkanaście tysięcy transakcji.
Otrzymasz oryginalny towar z paragonem lub fakturę Vat 23% (na życzenie-towar nowy).
Wystawiony towar jest dostępny od ręki i wysyłany codziennie w dni robocze.
Po wysyłce zamówienia otrzymacie numer nadania, który pozwoli na śledzenie przesyłki.
Każdy zakup premiowany jest punktami, które umożliwiają otrzymanie stałych rabatów.
Gwarantujemy szybką wysyłkę.
Chętnie służymy pomocą przed jak i po zakupie.
Czy muszę się rejestrować by dokonać zakupu ?
Nie trzeba się rejestrować by dokonać zakupu.
Co zyskuję zakładając konto w waszym sklepie?
Możliwość śledzenia postępu zamówienia.
Nie ma konieczności uzupełniania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach.
Możliwość przeniesienia towarów "do poczekalni" (bezpośredni podgląd cen i dostępności towarów na których Wam zależy).
Możliwość otrzymywania punktów za zakupy (więcej Program lojalnościowy).
Ile kosztuje wysyłka?
Koszty wysyłki są zależne od rodzaju płatności, przewoźnika i ilości zamówionego towaru (więcej Dostawa ).
Podstawowe informacje są w zakładce dostawa. Klient przed podaniem adresu dostawy i końcowym potwierdzeniem jest
informowany o całkowitym koszcie dostawy składanego zamówienia.
Czy wysyłacie za pobraniem ?
Tak, można zapłacić przy odbiorze.
Gdzie znajdę dane do wpłaty i kontakt do was?
Adres, numer telefonu, email oraz numer konta bankowego są dostępne w zakładce Kontakt
Chcę szybko złożyć zamówienie jak to zrobić?
Przez Internet:
1. dodaj towar do koszyka
2. wybierz formę płatności i przewoźnika
3. zatwierdź
4. wpisz adres do wysyłki (jeśli chcesz otrzymać Fakturę Vat dopisz nip i nazwę firmy )
5. jeśli chcesz nam coś przekazać proszę wpisać to w Uwagach
6. zatwierdź
Jeśli wszystko wykonałeś poprawnie otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, który oznacza, że zamówienie zostało przyjęte.
Przez telefon
1. w dni robocze od 10:00 do 18:00 przyjmujemy zamówienia telefonicznie (500736991) lub sms w dowolnym
momencie (opłata standardowa wg właściwego operatora).
Jak najszybciej mogę otrzymać towar?
Wybierając kuriera za pobraniem lub opłacając go przez płatności PayU.
Orientacyjny czas wszystkich dostaw jest w zakładce Dostawa. Podane terminy dotyczą dni roboczych.
Czy Pocztą czy Kurierem ?
Nie tylko czas ma znaczenie przy wyborze przewoźnika. Radzimy by zakupy powyżej 100 zł. realizować firmą kurierską.
Czy mogę odebrać towar osobiście ?
Tak można odebrać towar osobiście.Przed przyjazdem prosimy o kontakt telefoniczny. Zajmujemy się głównie
sprzedażą wysyłkową dlatego nie prowadzimy ekspozycji towaru
Mapa dojazdu w zakładce Kontakt.
Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia lub żadnej informacji o wysyłce?
Sprawdź czy poprawnie wpisałeś adres email w zamówieniu lub folder SPAM (wiadomości śmieci) w skrzynce
pocztowej.Jeśli nadal nic nie masz napisz do nas.
Przesłany numer nadania jest nie aktywny na stronie śledzenia przesyłek?
Wysłany numer będzie się wyświetlał dopiero po wprowadzeniu przesyłki przez pracownika przewoźnika do systemu, zwykle
jest to kilka godzin po wysyłce. Jeśli nie wyświetla się następnego dnia, proszę napisać do nas.
Co znaczy status " Spodziewana dostawa"?
Oznacza to, że towar będzie dostępny w terminie podanym w opisie produktu. Czas wysyłki
wydłuża się do podanej daty
Czy wszystkie towary są nowe ?
Stan towaru jest zawsze określony w nazwie i dodatkowo w opisie. Jeśli są wątpliwości prosimy o kontakt.
Dlaczego ceny niektórych produktów są znacznie niższe niż w sklepie ?
Duża ilość dostawców z Polski i Europy oraz skupienie się na tylko jednym z działów branży multimedia pozwala nam
szybciej reagować na wszelkie zmiany cenowe i sprowadzać towar w najniższych cenach.Wszystkie produkty są
oryginalne, zgodne z ich opisami na naszej stronie i pochodzą z legalnej dystrybucji.
Jaką mam gwarancje na produkty ?
Na towar nowy jest to gwarancja producenta (jeśli taka występuje).
Na towar używany dajemy 7 dni na sprawdzenie, chyba że w opisie towaru jest mowa o dłuższym okresie.
Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?
Przed wysyłką prosimy o szybki kontakt jeśli taka sytuacja ma miejsce.
Jeśli już otrzymałeś towar i folia ochronna,plomby itp. są nie naruszone możesz odstąpić od umowy.
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów, nabywca zawierający umowę poza salonem
sprzedaży ma prawo do odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia
zamówionego towaru. Dotyczy to wyłącznie klientów indywidualnych. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy,
Kupujący zobowiązany jest odesłać na własny koszt towar z dowodem zakupu oraz pisemne oświadczeniem o
odstąpieniu od umowy.Do 14 dni sprzedający zwraca wartość zakupionego towaru na podane konto.
Zakupiony towar nie działa, jak złożyć reklamację ?
Reklamowane towary objęte bezpośrednią gwarancją i serwisem prosimy kierować do odpowiednich przedstawicielstw.
Rozpatrujemy reklamacje rozpakowanych płyt CD,DVD BLU RAY itp. z grami i programami komputerowymi, które nie
są odczytywane w napędach a pozbawione są wszelkich, uszkodzeń mechanicznych. Przed wysłaniem reklamowanego
towaru do nas prosimy o kontakt.
Nie odbieramy przesyłek nie potwierdzonych lub za pobraniem.
Czy skupujecie gry lub mogę się wymienić ?
Tak skupujemy gry na konsole za gotówkę lub w ramach rozliczenia. Jeśli jesteś zainteresowany prześlij tytuły chętnie zrobimy wycenę.
Czy moje dane są bezpieczne ?
Dane adresowe i wszystkie inne są wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia, Danych osobowych Kupującego
nie udostępniamy osobom trzecim w jakiejkolwiek formie.
Sklep posiada Certyfikat SSL.
ZAPRASZAMY !
