Pomoc / FAQ

Dlaczego warto u was kupować ?

Jesteśmy firmą działającą w branży już od kilkunastu lat ;sprzedajemy na Allegro i innych portalach sprzedażowych .

Otrzymasz oryginalny towar z paragonem lub fakturę Vat 23% .

Wystawiony towar jest dostępny od ręki i wysyłany w miarę możliwości codziennie do godziny 12stej.

Po wysyłce zamówienia otrzymacie numer nadania, który pozwoli na śledzenie przesyłki.

Gwarantujemy szybką wysyłkę.

Chętnie służymy pomocą przed jak i po zakupie.

 

Czy muszę się rejestrować by dokonać zakupu ?

Nie trzeba się rejestrować by dokonać zakupu.

 

Co zyskuję zakładając konto w waszym sklepie?

Możliwość śledzenia postępu zamówienia.

Nie ma konieczności uzupełniania danych adresowych przy kolejnych zamówieniach.

Możliwość przeniesienia towarów "do poczekalni" (bezpośredni podgląd cen i dostępności towarów na których Wam zależy).

 

Ile kosztuje wysyłka?

Koszty wysyłki są zależne od rodzaju płatności, przewoźnika i ilości zamówionego towaru (więcej Dostawa ).

Podstawowe informacje są w zakładce dostawa. Klient przed podaniem adresu dostawy i końcowym potwierdzeniem jest

informowany o całkowitym koszcie dostawy składanego zamówienia.

 

Czy wysyłacie za pobraniem ?

Nie, nie można zapłacić przy odbiorze. 

 

Gdzie znajdę dane do wpłaty i kontakt do was?

Adres, numer telefonu, email oraz numer konta bankowego są dostępne w zakładce Kontakt

 

Chcę szybko złożyć zamówienie jak to zrobić?

Przez Internet:

1. dodaj towar do koszyka

2. wybierz formę płatności i przewoźnika

3. zatwierdź

4. wpisz adres do wysyłki (jeśli chcesz otrzymać Fakturę Vat dopisz nip i nazwę firmy )

5. jeśli chcesz nam coś przekazać proszę wpisać to w Uwagach

6. zatwierdź

 

Jeśli wszystko wykonałeś poprawnie otrzymasz od nas e-mail z potwierdzeniem, który oznacza, że zamówienie zostało przyjęte.

  

Jak najszybciej mogę otrzymać towar?

Wybierając kuriera InPost lub paczkoamt opłacając go przez płatności PayU.

Orientacyjny czas wszystkich dostaw jest w zakładce Dostawa. Podane terminy dotyczą dni roboczych.

 

Czy Pocztą czy Kurierem ?

Nie tylko czas ma znaczenie przy wyborze przewoźnika. Radzimy by zakupy powyżej 100 zł. realizować firmą kurierską.

 

Czy mogę odebrać towar osobiście ?

 

Ze względów logistycznych nie ma możliwości odbioru osobistego.

Nie otrzymałem potwierdzenia zamówienia lub żadnej informacji o wysyłce?

Sprawdź czy poprawnie wpisałeś adres email w zamówieniu lub folder SPAM (wiadomości śmieci) w skrzynce

pocztowej. Jeśli nadal nic nie masz napisz do nas.

 

Przesłany numer nadania jest nie aktywny na stronie śledzenia przesyłek?

Wysłany numer będzie się wyświetlał dopiero po wprowadzeniu przesyłki przez pracownika przewoźnika do systemu, zwykle

jest to kilka godzin po wysyłce. Jeśli nie wyświetla się następnego dnia, proszę napisać do nas.

 

Co znaczy status " Spodziewana dostawa"?

Oznacza to, że towar będzie dostępny w terminie podanym w opisie produktu. Czas wysyłki

wydłuża się do podanej daty

 

Czy wszystkie towary są nowe ?

Stan towaru jest zawsze określony w nazwie i dodatkowo w opisie. Jeśli są wątpliwości prosimy o kontakt.

   

Czy mogę zrezygnować z zamówienia ?

Przed wysyłką prosimy o szybki kontakt jeśli taka sytuacja ma miejsce.

Jeśli już otrzymałeś towar i folia ochronna, plomby itp. są nie naruszone możesz odstąpić od umowy.

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie praw konsumentów, nabywca zawierający umowę poza salonem

sprzedaży ma prawo do odstąpienia od umowy kupna towaru w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia dostarczenia

zamówionego towaru. Dotyczy to wyłącznie klientów indywidualnych. Korzystając z prawa do odstąpienia od umowy,

Kupujący zobowiązany jest odesłać na własny koszt towar z dowodem zakupu oraz pisemne oświadczeniem o

odstąpieniu od umowy. Do 14 dni sprzedający zwraca wartość zakupionego towaru na podane konto.

 

 

Zakupiony towar nie działa, jak złożyć reklamację ?

Reklamowane towary objęte bezpośrednią gwarancją i serwisem prosimy kierować do odpowiednich przedstawicielstw.

Rozpatrujemy reklamacje rozpakowanych płyt CD,DVD BLU RAY itp. z grami i programami komputerowymi, które nie

są odczytywane w napędach a pozbawione są wszelkich, uszkodzeń mechanicznych. Przed wysłaniem reklamowanego

towaru do nas prosimy o kontakt.

Konsole, akcesoria, słuchawki muszą być wysłane w oryginalnych opakowaniach.

Ze względu na higieniczny charakter produktu, zgodnie z Ustawą o Prawach Konsumenta, zwroty rozpakowanych słuchawek nie będą akceptowane.

Nie odbieramy przesyłek nie potwierdzonych lub za pobraniem.

 

Czy skupujecie gry lub mogę się wymienić ?

Tak skupujemy gry na konsole za gotówkę lub w ramach rozliczenia. Jeśli jesteś zainteresowany prześlij tytuły chętnie zrobimy wycenę.

 

Czy moje dane są bezpieczne ?

Dane adresowe i wszystkie inne są wykorzystywane tylko w celu realizacji zamówienia, Danych osobowych Kupującego

nie udostępniamy osobom trzecim w jakiejkolwiek formie.

Sklep posiada Certyfikat SSL.

 

 

ZAPRASZAMY !

 

 

 

Menu Szukaj więcej więcej
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl